5.8.11

SUAMI SALWA SELAMAT

Alhamdulillah. Hari yang agak sibuk untuk kami. Sebaik sahaja sampai di Bayt Al-Iman baru sebentar tadi, saya sempat BW ke Istana Qaseh sahabat maya fillah saya untuk melihat perkembangan terbaru suami Siti Salwa yang hilang sejak 2 Ramadhan yang lalu. Entry saya semalam mengenai MENCARI SUAMI HILANG, akhirnya terjawab pada hari ini. Allahuakbar! InsyaAllah dengan berkat doa-doa antum semua.


Berikut merupakan entry di Istana Qaseh yang saya salin.

cebisan kalam pn salwa di fb:
"Alhamdulillah, syukur to ALLAH..genap 3 hari akhirnya suami saya ditemui oleh seorang sahabat di sebuah masjid yang terdahulunya sudah saya dan sahabat2 terdekat periksa untuk mencari, tapi tak berjumpa...suami saya sihat alhamdulillah, cuma dalam keadaan keliru sedikit (keliru dari sudut masa)...terima kasih kalian....
saya mohon ALLAH ganjarkan anda dengan jutaan khayr wa ajrun kabir.."

Teruskan doa-doa kalian untuk ummat islam keseluruhannya. Semoga doa-doa kita semua Allah angkat tanpa halangan di dalam Ramadhan ini. Mudah-mudahan kita sama-sama bertemu malam lalilatul qadar yang dipenuhi barakoh dan rahmat Allah insyaAllah!

2 comments:

Unknown said...

Alhamdulilllah, berkat bulan Ramadhan & keyakinan pada Allah.

@LeenShamsh said...

alhamdulillah berkat doa ramai2 ;)