13.5.14

SPRAY AROMATERAPI ALAMI

MashaAllah spray pandan aromaterapi yang terasa ala-ala bilik pengantin. Spray ini dengan izin Allah mampu menyebabkan nyamuk fikir seribu kali untuk berdekatan anda. Didatangkan dengan 4 bau antaranya lavander, citrus dan satu lagi saya lupa.


Saya beli melalui sahabat dunia, jiran di syurga saya, Puan Aza. Atas itu adalah laman website niaga mereka. Selain itu, mereka juga ada menyediakan perkhidmatan sulaman label. Sekiranya saya tidak silap pandang menerusi chatting, nama perniagaan mereka di laman facebook adalah AD Label.

Spray yang inshaAllah bebas kimia dan inshaAllah dengan izinNya pasti selamat dan semulajadi lagi alami ;). Marilah sama-sama ke arah hidup sihat di dunia, selamat di akhirat inshaAllah! Selamat memanfaatkan cuti berkualiti kerana Allah! ;)

3 comments:

Anonymous said...

Salam....lagi satu bau ros kalau tak silap..memang wangi lin...saya beli lavender dari aza...skali spray, lipas mati...=) GENG1010

All about a journal said...

hihi masyaAllah...terima kasih..

u try gak semut tau..menurut pengeluar, ia membuatkan mereka sukarela 'pindah' dari rumah, bukan bertujuan membunuh..^_^

Sahabat dunia jiran di syurga..insyaAllah ameennn..T__T

All about a journal said...

hihi masyaAllah...terima kasih..

u try gak semut tau..menurut pengeluar, ia membuatkan mereka sukarela 'pindah' dari rumah, bukan bertujuan membunuh..^_^

Sahabat dunia jiran di syurga..insyaAllah ameennn..T__T